نصب ساندویچ پانل دیواری


باید گفت نصب ساندویچ پانل مشکلات خاص خودش را دارد و کاری بسیار فنی است که با توجه به نوع آن تعیین می‌شود که چه نوع نصبی برای ساندویچ پانل نیاز است،‌ در نتیجه در اولین مرحله نصب ساندویچ پانل دیواری باید بدانیم که آن برای کجا قرار است استفاده شود. دقت داشته باشید با توجه به حساسیت‌های بالای این کار حتما کار نصب این کالا را باید به فرد حرفه‌ای بسپارید که دچار زیان‌های مالی فراوان نشوید.

مراحل نصب ساندویچ پانل دیواری

در ابتدای امر و قبل از هر کاری باید بار ساندویچ پانل خود را دقیقا در محل مورد نظر پیاده کرده و به تعداد مشخص خریداری کرده باشید تا هزینه حمل نقل را چندین و چند باره پرداخت نکنید. در مرحله بعدی که یکی از مهم‌ترین مراحل نصب است باید ورودی‌ها و پنجره‌ها را به اندازه برش داده و در قالب ساندویچ پانل در بیاورید.

در ادامه قسمت پایین محل نصب را آغشته به چسب کرده و نبشی مخصوص آن را روی آن قرار داده و می چسبانیم البته فقط به چسب اکتفا نکرده و لبه‌ها را با پیچ سفت می‌کنیم. در مرحله بعد قرنیز ساندویچ پانل دیواری را به چسب‌ها می‌چسبانیم و با پیچ به خوبی به آن وصل می‌کنیم.

با توجه به فضایی که می‌خواهیم ساندویچ پنل را نصب کنیم با خط‌هایی از قبل محدوده اجرایی را مشخص کرده و از یک گوشه کار شروع به چیدمان ساندویچ پانل دیواری می‌کنیم. دقت داشته باشید که باید به خوبی تراز شده و در کنار هم قرار بگیرند.

در ادامه مانند قبل نصب ساندویچ پانل دیواری را ادامه می‌دهیم و آنقدر این کار را تکرار می‌کنیم که دور تا دور فضا را پوشش داده و تمامی محیط اجرایی پیاده سازی شود. در واقع این ساندویچ پنل‌ها مانند پازل به یکدیگر پیچ شده تا در نهایت تشکیل دیوار کامل فضای مورد نظر شما را بدهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *