محصولات سفارشی CKD


بدلیل حجیم بودن کانتینرهای ایزوله و یخچالی و بالا بودن هزینه های حمل و نقل، صادرات این محصول همواره با مشکل روبرو بوده است. ارائه ی کانتینرهای یخچالی بصورت قطعات منفصل CKD یکی از راهکارهای کاهش هزینه های خریداران میباشد که توسط شرکت مهران سرد نیز به انجام رسیده است. ارسال کانتینر بصورت CKD نیازمند دقت بالا و بهره گیری از تکنولوژی مناسب در تولید این محصول میباشد تا هنگام مونتاژ نهایی نیازی به ابزارآلات پیچیده نباشد.
درحال حاضر برخی از مشتریان مهران سرد در بازارهای صادراتی ، کانتینرهای ایزوله را بصورت CKD از شرکت خریداری نموده و با کمک نیروهای فنی خود اقدام به مونتاژ آن در کارگاه خود مینمایند، بدین تریتیب هزینه ی حمل کانتینرها تا یک دهم حالت عادی نیز کاهش می باشد.


محصولات سفارشی CKD

  • شرکت مهران سرد نماینده انحصاری شرکت هاسانگ ترمو کره جنوبی در ایران است. شرکت هاسانگ ترمو بزرگترین تولید کننده سیستم های خنک کننده کانتینر در آسیا میباشد که محصولات آن توسط شرکت مهران سرد وارد بازار ایران گردید و همکنون جایگاه بسیار مناسبی را در میان رقبای خود بدست آورده است.استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت سیستم های خنک کننده هاسانگ ترمو باعث کارکرد مناسب در شرایط آب و هوایی گرم گردیده است. کیفیت مناسب و قیمت رقابتی ، بسیاری از شرکتهای معتبر را به استفاده از این سیستم های خنک کننده در ناوگان حمل خود ترغیب نموده است.همکنون انواع مدلهای سیستم های خنک کننده هاسانگ در دسترس بوده و تحت پوشش خدمات گارانتی شرکت مهران سرد قرار میگیرد.

تجیزات سفارشی:

  • پانل جدا کننده داخل سردخانه جهت جداسازی بخش زیر صفر و بالای صفر

  • قفل و یراق آلات از جنس استینلس استیل (stainless steel)

  • نصب 4 عدد کرنر فیتینگ یا جای قلاب جرثقیل و یا شاخک لیفتراک جهت جابجایی آسان

  • پوشش کف از آلومینیوم آجدار یا ورق استینلس استیل (stainless steel)